Tatár Csilla

Mézédes titkaim...

2014. június 01. - Tatár Csilla

Kifejezetten szkeptikusnak és meglehetősen racionálisnak tartom magam, ennek ellenére minden marketinges álma lehetnék, ugyanis egy ütős szlogennel engem be lehet fűzni. Ciki vagy sem, de így van. Így sok hülyeséget kipróbáltam már én is, de a történet végén mindig kiderült, hogy sokszor a legegyszerűbb dolgok a leghasznosabbak. És ezeknek még ütős szlogenekre sincs szükségük.

PicsArt_1401191446056.jpeg

Egyszer egy kiadós edzés után a kezembe vettem pár női magazint majd beültem a szaunába. Ott olvastam először arról, hogy az igazán tudatos méregtelenítők ma már nemcsak úgy "ukkmukkfukk" magukra zárják a hőkabin ajtaját, hanem szépen, felkészülten, dörzsikendővel, illóolajokkal és mézzel együtt érkeznek a szeánszra.

Abszurdnak tűnt az ötlet, hogy egy ragadós masszát kenjek az izzadó testemre, ígyhát persze, hogy kipróbáltam. Azóta nemcsak a teámhoz és a sütikhez használom, a méhek áldásos munkájának az eredményét. Merthogy csodákat tesz a bőrrel is. Kifejezetten száraz bőrűeknek ajánlott, de remek fertőtlenítő hatása miatt, apróbb sebek és kiütések kezelésre is alkalmas.

2014-05-28 13.44.55.jpeg

Pár napja pedig a StílusVadásszal egy apiterapeutánál forgattam, aki a saját méhészetében, a saját méhei társaságában mesélt nekem minderről. A méz gazdag ásványi anyagokban, tartalmaz vitaminokat, szerves savakat, illóolajokat és fontos enzimeket. Ezek mellett pedig kalcium, réz, vas, mangán, foszfor, kálium nátrium és cink is nagy mennyiségben megtalálható benne. Magas hőmérsékleten teljesen cseppfolyóssá válik majd szépen felszívódik a bőrön keresztül, az eredmény pedig nem várat sokat magára. Puhább és hidratáltabb lesz tőle a bőr. (Állítólag még a ráncokat is enyhíti, de szerintem ez azért túlzás.:))

PicsArt_1401277847203 2.jpeg

A apiterapeuta viszont nemcsak a méhek édes ajándékával dolgozik, hanem a mérgével is. Ez utóbbit viszont őszintén mondom, hogy nekem nem lenne bátorságom kipróbálni, de az interjú végére legalább elkezdtem hinni benne. A méhméreg hisztamint tartalmaz, ezért főleg mozgásszervi panaszokra ajánlják, de hatásos lehet a reuma, az ízületi gyulladás, az idegzsába és az ideghártya gyulladás kezelésénél is.

2014-05-28 13.46.28.jpeg

A gyakorlatban pedig van amikor közvetlenül a fájó testrészen szúrják meg a "pácienst", máskor pedig krémmel illetve inyekcióval enyhítik a tüneteket. 

Nos, én továbbra is maradok a "teás-sütis-bőrrekenős" változatnál, de jó tudni, hogy van alternatíva a kobraméreger, ha eseteleg enegem is utolérnének a reumás panaszok, némi izomfájdalommal megfűszerezve. 

A méhészetben pedig mesés volt a forgatás, bár azt hittem, hogy csípés nélkül tuti nem úszom meg, de az itt dolgozó munkások, olyan barátságosak voltak, hogy a közelünkbe sem jöttek.:) A "terméküket" viszont engedték, hogy megkóstoljuk. Köszönjük, finom volt!:)

Alább pedig még néhány kép a forgatásról:

2014-05-28 13.45.49.jpeg

A StílusVadász stábja és az apiterapeuta kóstol....

PicsArt_1401277999333.jpeg

Breakben...PicsArt_1401277939935.jpeg

2014-06-01 00.35.23.jpg

Teszt..

2014-06-01 00.36.55.jpg

komment komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tatarcsilla.blog.hu/api/trackback/id/tr276240959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása