Tatár Csilla

Sminktitkaim Tőlem, Nektek!

2014. június 18. - Tatár Csilla

_DSC1826(2).jpg

Mielőtt műsorvezető lettem, szinte soha nem sminkeltem magam, maximum egy kis szempillaspirál és rúzs kerülhetett az arcomra. Aztán amikor már nem a kamera mögött álltam, hanem előtte ültem, a profi szakemberek kezelésbe vettek. Aztán szépen lassan én is megtanultam, hogy mi az ami jól áll, mi az amit szeretek és mi az, amitől azonnal allergiás kiütések jelennek meg a bőrömön. Nagyon sokszor kérdeztek arról, hogy milyen színeket és trükköket használunk a napi make-up elkészítesekor, így most remélem, hogy ezzel a bejegyzéssel sokak kérdésre válaszolni tudok. :)

_DSC1710.jpg

Először is Mici - a sminkesem - mindig nagyon vékonyan keni fel az aromcra az alapozót és mivel rendkívül érzékeny a bőröm, mi olajmenteset használunk. Egy időben a patikában kapható La roshe posay alapozóval sminkeltünk, ami hipoallergén és nagyon erősen fed, de a hétköznapokra bőven elég az Alverde termékcsaládot bevetni. Nem olyan erősek a színei és nem is olyan tartósak, mint mondjuk a MAC-es kozmetikumok, ugyanakkor bőrbarát, természetes összetevőket tartalmaz és én még az árával is ki vagyok békülve. Szóval a hétköznapokra tökéletes választás.

_DSC1756.jpg

_DSC1738.jpg

Aztán következik a szemhéj. Ide lila színek - az én esetemben - szinte soha nem kerülhetnek fel, ugyanis valami rejtélyes oknál fogva, azokra a szemhéjpúderekre, amikben a sötét-lila szín bármely árnyalata fellellhető, allergiás vagyok. Éppen ezért a legtöbbször a natúr, földszíneket tartalmazó paletta kerül elő, amiből - amint látjátok - nagyon erős és hangsúlyos make up-ot lehet kikeverni.

_DSC1764.jpg

Aztán Mici a művelet végén mindig rajzol kontúrt a szemem köré. A tus amúgy is állandó darabja a pipertáskámnak, ha pedig ügyes és profi kezek húzzák a vonalat vele, akkor garantáltan grandiózus lesz a tekintet. Ezután pedig következik a szempillaspirál és a legvégén a pirosító. Az előbbiből én szintén a bőrbarát megoldást szeretem használni és kifejezetten kerülöm a vízálló spirálokat, tusokat, ceruzákat. Ezeket ugyanis sokszor még a sminklemosó tejekkel is lehetetlenség dörzsölés nélkül eltávolítani. (ez meg ugye nem tesz jót szemnek). A pirosítók közül pedig - mivel alapvetően fehér a bőröm - a rózsaszínes árnyalatokat részesítem előnyben.

_DSC1792.jpg

A legvégén pedig jöhet a rúzs. A képek között megtaláljátok az én kedvenc nyári színeimet, illetve mutatok Nektek két fotót, ahol az alap smink szinte ugyanaz, csupán a rúzs színe az, ami változik.  Ettől pedig az egyik egy natúr, a másik pedig, inkább egy party make-up hatását kelti. :)

Nos, remélem sikerült válaszolnom a kérdéseitekre! :)

Csilla

_DSC1806.jpg

_DSC1808.jpg

2014-06-18 11.01.14.jpg

2014-06-18 11.08.51.jpg

2014-06-18 11.03.39.jpg

_DSC1906.jpg

Csilla-Foxy_02.jpg

borito5.jpg

Fotók: Tatár Csaba, Sárosi Zoltán, Debreczeni Zita

Smink: Pető Mici

 

komment komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tatarcsilla.blog.hu/api/trackback/id/tr296340049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása