Tatár Csilla

A könnyedség az új szexi!

2014. május 30. - Tatár Csilla

PicsArt_1401464807689.jpeg

Tegnap este amikor megérkeztem a Barabás Villába, abban azért szinte teljesen biztos voltam, hogy nem egy hivalkodó és megalomán bemutatóra megyek. A helyszín és a tervezők személye, már önmagában ezt sugallta.

A villát amúgy is imádom, bár eddig csak esküvői bulik és életre szóló igenek alkalmával volt szerencsém megcsodálni, de ezúttal a Dobó Kata by CAKÓ kollekció premierjére kaptam meghívást.

Katát elég régóta ismerem, de egészen egy évvel ezelőttig kizárólag a munka kapcsán találkoztunk. Különös, mert a vele kapcsolatos cikkekben és interjúkban rendre előkerül a dívaság, nekem viszont ez első kézfogástól és képkockától kezdve, sokkal inkább a finomság és az elegancia volt az, ami eszembe jutott róla. És ez az érzés a megismerkedésünk után, még markánsabbá vált bennem.

Kingát viszont csupán 3 hónapja ismertem meg a StílusVadász forgatásai okán. Ha mindenképpen jelzőket kéne találnom a stílusára akkor az a négy szó, ami elsőre eszembe jut: a bohém, a letisztul, a vidám és a szabálytalan. 

Szóval nem akartam elfogult lenni, de a milliő, ami a villa kapuján belépve fogadott, szinte azonall eldöntötte a kollekció sorsát a lelkemben. Biztos voltam abban, hogy ami ennek a két nőnek a kreativitásából és személyiségéből születik az nekem sanszos, hogy tetszeni fog. 

Innetől kezve nem árulok el nagy titkot azzal, hogy odáig voltam a ruháikért! A meghívón az állt, hogy "Egy hűsítő fuvallat a forró nyárban, ezt az érzést kelti éltere a Dobó Kata by CAKÓ kollekció. A ruha a keret, a személyiség a kép. Így születik meg a harmónia."  A szlogennek pedig tökéletesen megfelelt az, amit láttam. A bemutatón nem volt feszengés, a meghívottak és a tervezők is közvetlenek és lazák voltak, a ruhák pedig könnyedek és jól kombinálhatók. És ahogyan azt Kata is megfogalmazta, -a bemutató utáni két rózsaszín süti eltüntetés közben-, ezek mind-mind olyan darabok, amiket ő is szívesen látna a szekrényében.

És szerintem ezzel a nők többsége pont így van. :)

Gratulálok Lányok!

Alább pedig megtaláljátok a galérát.

 

2014-05-30 16.47.05.jpeg

PS.: Imádom, amikor két sikeres nő nem egymást tapossa, hanem erőt és szellemiséget összerakva létrehoz valami újat, ami még erősebb annál, mint amit egymás nélkül létrehozhattak volna. 

2014-05-30 16.37.43.jpeg

 

2014-05-30 16.38.10.jpeg

2014-05-30 16.45.48.jpeg

2014-05-30 16.36.08.jpeg

2014-05-30 16.42.41.jpeg

2014-05-30 16.40.42.jpeg

Innentől pedig jöjjenek a Dobó Kata by CAKÓ kollekció darabjai:

16l.jpg

15L.jpg

14l.jpg

12l_1.jpg

10l.jpg

7.jpg

6.jpg

9.jpg

4.jpg

3l.jpeg

2l.jpeg

5L.jpeg

komment komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tatarcsilla.blog.hu/api/trackback/id/tr246238342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása