Tatár Csilla

Csokipuffancs - Nem, nem bonyolult!

2014. május 21. - Tatár Csilla

Ha a szüleimnél ebédelünk és az ebéd végén anyukám, egy ilyen csodát tesz le elénk az asztalra, akkor én rendre meg vagyok győződve arról, hogy Ő az egész délelőttjét a konyhában töltötte azért, hogy mi jóllakjunk. Majd az ebéd végén, a "Köszi Anya, nagyon finom volt!" mondat elhangzása után elterüljünk a kanapén és délután négyig vízszintesben emésztgessük a hasunkban lévő csodacuccokat! Ez a puffancs viszont egy olyan ebéd alkalmával készült, amikor desszert eredetileg nem is "járt" a menühöz. De én könyörögtem és Anya, 30 perc alatt összedobta, hogy aztán a szokásos forgatókönyv szerint, végigterülhessünk a kanapén.:)

Ezt pedig már én "dobtam" össze. És ha nekem sikerült, Nektek is fog!:) Recept a kép alatt!

10257876_859884704025450_2377912800676056691_n.jpg

Hozzávalók:

100 gr étcsoki

5 tojás

80 gr vaj

80 gr cukor

80 gr darált dió

80 gr zsemlemorzsa

5 tojásfehérje

1 tasak vanìliás cukor

Az olvasztott étcsokihoz, ebben a sorrendben hozzáadod az összetevőket, közben habverővel kevered. Majd formába öntöd és 30 percig, 90 fokos gőzben párolod!

Jó étvágyat!:)

komment komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tatarcsilla.blog.hu/api/trackback/id/tr86211245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása